2X Dobre magnum
Broń palna jednoręczna Obrażenia: 15 - 24 Cechy: ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 18
Strzelba Broń palna dwuręczna Obrażenia: 20 - 60 Cechy: Trafienie +10, szansa trafienia krytycznego +25 %, ignoruje 1/2 obrony przeciwnika Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 19
Zwinna Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: POZIOM: 10, ZWINNOŚĆ: 10
Nóż do rzucania Broń dystansowa dwuręczna Obrażenia: 14 - 18 Cechy: Trafienie +5, ilość ataków na rundę: 3 Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 13
Kąsający Sztylet Trafienia Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: Trafienie +8, szansa trafienia krytycznego bronią +1 %, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 14, ZWINNOŚĆ: 19
Ostry Topór dwuręczny Broń biała dwuręczna Obrażenia: 27 - 47 Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia broni +7 Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 29
Nóż Przodków Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +8 Wymagania: POZIOM: 15
Opiekuńczy Nóż Broń biała jednoręczna Obrażenia: 5 - 6 Cechy: Trafienie +5, PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h Wymagania: POZIOM: 14
Rogaty Kask Hełm Obrona: 3 Cechy: obrażenia wszystkich broni +5 Wymagania: SIŁA: 10, POZIOM: 10
Wzmacniająca Pałka Zdobywcy Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, PKT ŻYCIA +10 %, -100 litrów krwi / h, WPŁYWY +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 9
Wzmocniona Czapka Hełm Obrona: 6 Cechy: obrona +5 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 4
Pomocna Kominiarka Hełm Obrona: 4 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, obrona +3 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 4
Władcza Koszulka Zbroja Obrona: 2 Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +1 Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 8
Utwardzana Obręcz Hełm Obrona: 3 Cechy: CHARYZMA +5, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 2
Szybka Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: POZIOM: 15, ZWINNOŚĆ: 10
Jadowity Topór dwuręczny Broń biała dwuręczna Obrażenia: 20 - 40 Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +21 % Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 38
Wzmacniająca Maczuga Broń biała dwuręczna Obrażenia: 15 - 30 Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h Wymagania: SIŁA: 12, POZIOM: 8
Nóż Bólu Broń biała jednoręczna Obrażenia: 15 - 16 Cechy: Trafienie +5, ZWINNOŚĆ -5, obrażenia broni +10 Wymagania: POZIOM: 10, ODPORNOŚĆ: 10
Lekka Pałka Odwagi Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +9, CHARYZMA +3 Wymagania: POZIOM: 12
Przyjacielska Pałka Trafienia
Broń biała jednoręczna Obrażenia: 3 - 6 Cechy: Trafienie +4, CHARYZMA +3, WPŁYWY +2, PKT ŻYCIA +7 %, ZWINNOŚĆ +5 Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 4, ZWINNOŚĆ: 18
Koszulka Siłacza Zbroja Obrona: 2 Cechy: SIŁA +8, ZWINNOŚĆ -6 Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 6
Wzmacniająca Pika Broń biała dwuręczna Obrażenia: 5 - 40 Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +10 %, PKT ŻYCIA +15 %, -150 litrów krwi / h
Szybki Sztylet Broń biała jednoręczna Obrażenia: 7 - 8 Cechy: Trafienie +8, ZWINNOŚĆ +5, ilość ataków na rundę: 2 Wymagania: POZIOM: 18, ZWINNOŚĆ: 10
Topór dwuręczny Podstępu Broń biała dwuręczna Obrażenia: 16 - 40 Cechy: Trafienie -7, szansa trafienia krytycznego +11 %, obrażenia minimalne -4, WPŁYWY +3
Szamańska Czapka
Hełm Obrona: 1 Cechy: PKT KRWI +10 % Wymagania: POZIOM: 15, CHARYZMA: 10
Maczuga Mocy Broń biała dwuręczna Obrażenia: 24 - 39 Cechy: Trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +7 %, obrażenia broni +9
Aksamitne Spodnie Spodnie Obrona: -1 Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +2, obrona -6 Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, ODPORNOŚĆ: 6
Antyczna Pałka Broń biała jednoręczna Obrażenia: 8 - 11 Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5 Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 10
Koszulka Złodzieja Zbroja Obrona: 4 Cechy: ZWINNOŚĆ +3, obrona +2 Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3
Elegancka Czapka Hełm Obrona: -1 Cechy: WYGLĄD +5, obrona -2 Wymagania: POZIOM: 5, WYGLĄD: 15
Kurtka Narkomana Zbroja Obrona: 5 Cechy: SIŁA -1, WYGLĄD -2, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +3, INTELIGENCJA -3 Wymagania: SIŁA: 16, POZIOM: 7
Elfia Koszulka Zbroja Obrona: 1 Cechy: ZWINNOŚĆ +8, obrona -1 Wymagania: POZIOM: 8
Kominiarka Narkomana Hełm Obrona: 1 Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -10, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +4, INTELIGENCJA -6
Amulet Pielgrzyma Amulet Cechy: WYGLĄD +4, ODPORNOŚĆ +3, WIEDZA +2 Wymagania: POZIOM: 15, WYGLĄD: 5
Miecz dwuręczny Bazyliszka Broń biała dwuręczna Obrażenia: 40 - 60 Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +18 %, obrażenia maksymalne +10, WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +2, obrażenia broni +10
Troche mi sie tego uzbieralo:)
|